Haul/Нови покупки

by - юли 03, 2016


Здравейте!
В този пост ще ви покажа някои нови продукти, които тествах.Доволна съм от почти всички с малки изключения, за които ще разберете по-надолу...
Започвам с продуктите за лице.Това са:
Фондьотен Maybelline Super Stay 24h - харесвам го, добър е за ежедневието.Повече за него вижте в ревюто му ТУК
Матираща компактна пудра AURA Velvet Matte - за нея мога да кажа, че имам леки забележки, пълното ѝ ревю е ето ТУК

Terra Naturi Блестяща пудра за лице и тяло - първата отгоре, продуктът вътре е във формата на мозайка от златно и бяло.Аз я ползвам като хайлайтър, марката е нова за мен, не съм я срещала у нас.Много красив златист блясък дава, но пък не е съвсем трайна.Марката се води 100% натурална със сертификат.Без силикони, продуктите им са базирани изцяло на растителна основа.Предполагам за това пудрата не се задържа толкова дълго на лицето ми.Въпреки това е интересен продукт, допада ми и го ползвам почти ежедневно.
Catrice High Glow Mineral Highlighting Powder - в цвят 010Light Infusion.С две думи това си е хайлайтър с розов подтон.Също дава хубав блясък, трябва да вземете повечко за наситен ефект.Пигментацията не е супер силна върху лицето, като трайност също има какво да се желае.
Кои са любимите ви хайлайтъри?Пишете ми долу в коментарите :)


Следващите продукти:
Essence 3D сенки - 01 irresistible fox-trott, красив прасковен и кафяв цвят.Нанесени на окото са доста блестящи и лъскави.Не са много трайни, което съм го забелязала и при други сенки на марката, до края на деня се заличават.Като изключим това седят хубаво.
Мини лак Golden Rose Wow 28, 6ml.-  лилавото е супер нежно, за това ми допадна.Цената му е 0,99лв., има красиви, свежи цветове.Нанася се гладко и равномерно.
Лак Flormar Full Color - Tickled Pink - обещава наситен цвят с едно нанасяне.Напълно вярно е, страхотен лак, покривен, траен!Само четката му е доста рошава, предполагам, че е само при мен това, има щръкнали косъмчета :Д
Топ лак Essence Gel - поредната ми опаковка, харесвам го Must Have е! :))

Следващите два продукта:
Дезодорант Adidas Adipure Cotton Tech - без алуминиеви соли, без алкохол.Взех го заради изчистеният състав.Не ми допада като защита, при мен не предпазва толкова.Напоследък започнах да пръскам по много и тогава се получава, върши си работата, но пак не задоволително.Ароматът също не е съвсем приятен.Ще се опитам да го изхабя някак :Д
Душ гел Balea 300мл. - с аромат на праскова и водна лилия.Ухае хубаво, плодово и свежо.Цената беше много ниска (около 2.50-3лв), особено за количеството му.Формулата ми идва леко изсушаваща, иначе опаковка, аромат, цена всичко е чудесно.


Поздрави и усмивки! :) :) :)

***

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...