Maybelline Super Stay 24h Фондьотен

by - юли 03, 2016

Здравейте!
В днешния пост ще разберете повече за моите впечатления от новия фондьотен на Maybelline Super Stay 24h.Аз съм фен на фондьотените на Maybelline, винаги имам по един към колекцията си.Харесвам тези, подходящи за мазна/смесена кожа като моята.Най-вече ми допада консистенцията им, която не е твърде течна, а нещо като мус или кремообразна.
Когато на пазара излезе този нов фондьотен, нямах търпение да го изпробвам.Като формула не е нещо иновативно и различно от останалите подобни на марката, които аз съм използвала.Бих казала, че като действие почти се припокрива с подобния от серията Affinitone 24h ( поста за него вижте Тук ), който е един от любимите ми на Maybelline.За мен двата са почти идентични, а да си призная очаквах малко повече от новия продукт.


Цветът, който имам е 21Nude.Пасва ми добре.За разлика от любимецът ми Affinitone 24h, този фондьотен няма SPF слънцезащитен фактор.Има матов финиш.Относно трайността, задоволителна е, прелива се добре и се разнася лесно.Покривността бих определила като средна към пълна.В края на деня забелязвам, че ми се изтрива в долната част на лицето, но най-вече когато времето е по-топло.С малко пудра ефектът е по-добър, разбира се.Имайте предвид, че този фондьотен се "оксидира" при употреба.Това значи, че след като го нанесете на лицето, той съвсем леко променя цвета си и потъмнява, но не е нещо забележимо.На мен в началото дори не ми правеше впечатление, с времето го установих.
Цената на която си взех фондьотена Super Stay 24h е 10.90лв., промоционална е.Не всички магазини се съобразяват с промоциите, но в DM и Лили мисля, че винаги промо продуктите са на рекламираната цена. Редовната му цена е около 14.90лв.


В заключение ще кажа, че е сполучлив ежедневен фондьотен, прикрива добре несъвършенства, подходящ е за мазна кожа.Въпреки това, аз съм фен на подобния Affinitone 24h, някак си ми допада повече, макар че разликите между двата продукта не са големи.Хубавото и на двата е, че се нанасят бързо и лесно, дават отлично покритие.
Кой е любимият ви фондьотен за мазна и смесена кожа? От кой сте доволни като трайност?Ще се радвам да споделите в коментарите? :) :) :)

***
Update:
Ревю на новата формула, Maybelline Super Stay 24h Full Coverage вижте ->>> ТУК 


You May Also Like

3 коментара

  1. Загледах този ФДТ още когато излезе, но така и не открих цвят, който да ми пасне, затова се ограничих само с пудрата от серията, която не е нищо особено..... Въпреки, че пише, че е матираща, лично аз (с моята смесена към мазна кожа), така и не забелязах тя да матира по какъвто и да било начин.... Май очаквах твърде много от нея...
    От ФДТ-ите много харесвам на Max Factor- 3 в 1, Bourjois- Healthy mix serum и на Catrice- Even Skin Tone :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Значи ще я подминавам тази пудра :Д , за цветовете на мен този ми пасва добре, има и с розов подтон, преди него в гамата.Иначе от изброените от теб съм пробвала само този на Bourjois, доста ми лъщи на лицето и ми идва твърде хидратиращ, но пък ароматът му е страхотен. :)

      Изтриване
  2. Този на Bourjois наистина е малко по-хидртаиращ от необходимото за мазна кожа, но аз го използвах през зимата и тогава, макар и да ми се налагаше да посягам към пудрата, много ми допадаше ефекта му :)

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...