Avon MARK Течно матово червило

by - февруари 07, 2018


Здравейте, момичета!
Да си призная матовите червила все още са ми любимите.Финишът им и изобщо начинът, по който изглеждат на устните ми харесва дотолкова, че посягам към тях почти ежедневно.Ето защо бях доста любопитна да изпробвам новите течни матови червила Avon MARK Liquid Lip Lacquer Matte.Днешният пост ще бъде ревю именно на едно от тях.


Нюансът на червилото е Dare To Be Bare , от така популярната и модерна нюд, кафява гама.Изгледах доста клипчета в Youtube преди да си го поръчам, за да мога да добия по-точна представа за цветовете.Знаете, по каталог се избира малко трудно, а аз исках да съм сигурна, че ще избера нещо, което да ми пасва.За щастие съм успяла, нюансът определено ми допада и ми стои добре.Препоръчвам и на вас да потърсите предварително информация за цветовете, ако решите да изпробвате червилото.


И така, без много излишни приказки, ще премина към съществената и най-важна според мен част, а именно формулата на червилото.Тя е доста интересна, не съм пробвала подобна до момента.Много мека и кремообразна консистенция.До някъде ми напомня на матовите червила на Essence, Matt Matt Matt, но те са доста по-леки и нежни, тип мус.Това червило на Avon има консистенция повече като крем.Меко и плътно е, по този начин стои и върху устните.Изсъхва с матов финиш, но продължава да се усеща толкова комфортно, както при нанасянето.По надолу ще видите и снимки със суоч.Имайте предвид, че червилото не засъхва напълно и се отпечатва по чаши и всякакви повърхности...Не е от типа матови червила, които стягат и остават почти цял ден на устните.Не прилича и на течните мат червила на Golden Rose, които имат подобно действие, те са и леко по-изсушаващи.
Трайността на течното червило Avon MARK е доста добра, не е от тези червила, които изчезват бързо от устните.Издържа, докато не решите да пийнете и хапнете по-сериозно.Да, не е от най-трайните червила, но пък е комфортно и меко за носене.Всъщност червилото е учудващо трайно, като се има предвид формулата му.Консистенцията му както споменах е подобна на гъст крем, който остава дълго на мястото си.



Опаковката на червилото е симпатична и малка.Количеството му е 7мл.Апликаторът е в удобна, заострена форма.
Ароматът наподобява на нещо сладко, но не мога да определя на какво точно.Не е на плод, ванилия или подобно.На мен ми идва някак ретро или нещо такова, напомня ми на по-стари червила, които съм пробвала :D  Не ми е любим, но и не ми пречи.За сравнение, обикновените матови червила Avon Perfectly Matte имат прекрасен аромат, на нещо като ванилов сладолед, много ми допада.Искаше ми се и течните им матови червила да ухаят подобно, но пък да не издребнявам излишно, с две думи ароматът е ок и толкова.
Като цяло смятам, че червилото е добро попадение, особено за цената си, около 6-7лв (в зависимост от брошурата).Радвам се и че цветът е сполучлив, тъмно кафяв нюд, има мноого лек, оранжев подтон.Набелязала съм си и подобен розов нюд, но се чудя дали няма да е нещо супер светло, понеже изглежда по-кукленски.Има и още един много светъл кафяв нюанс, но и за него не съм сигурна.Ако сте пробвали вече червилото, може да ми оставите коментар, какви са впечатленията ви и какъв цвят е то. :)
С две думи, червилото Avon MARK Liquid Lip Lacquer Matte е сполучливо по мое мнение.Приятно за носене, издръжливо и на добра цена.


***
Поздрави, усмивки и до скоро в блога! :)))

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...