Haul / Нови продукти Декември 2017

by - януари 14, 2018


Здравейте!

Днес ще ви разкажа за някои нови продукти, които успях да тествам през изминалия месец Декември.Те не са много на брой, тъй като напоследък се ограничавам и не си купувам големи количества козметика, която в последствие ще ми стои някъде из шкафа. :D.Също така държа да спомена, че за щастие между тях няма нито едно разочарование. :D 
Надявам се да ви бъде интересно!


Парфюм Avon Luck 30mlТова е един от любимите ми парфюми на марката.Той е в малък размер от 30мл. и е в празнична, коледна опаковка.Иначе стандартната е с по-изчистена визия.Парфюмът е много приятен, ухае на плодове и нещо сладко.Като категория се води ориенталска-плодова-цветна.На мен ми харесва как е съчетано свежото плодово усещане, заедно с леко по-сладникавото.Парфюмът ми се струва подходящ по-скоро за ежедневието, понеже ме зарежда с енергия и жизнерадостно настроение.


Душ крем Balea Bye Bye Unikorn 300ml. Според описанието ухае на "звездички" и "облачета". 😀⭐🍭С формула, която предпазва кожата от изсушаване.Всъщност ароматът наподобява нещо като ванилов десерт, но е съвсем лек и деликатен.Именно за това реших да си взема точно този душ-крем, допадна ми миризмата му, а и не на последно място, заради шарената опаковка.Определено имаше голям избор в DM, доста се почудих, но при мен ароматът е решаващия фактор, когато си купувам продукти за тяло.Душ кремът е някак си по-мек, хидратира и действително не изсушава кожата.Цената, на която го взех беше около 2лв., така че това си беше една много добра сделка.Предишният ми душ гел на Balea не можа да ме впечатли толкова, именно защото усещах изсушаване с него.При този душ крем, формулата е много по-хубава според мен.



Душ гел с мед и мляко Avon Naturals Milk & Honey 200ml.Също много приятен продукт, почиства кожата идеално, а консистенцията му е мека и кремообразна.Ароматът е нежен, не бих го определила на 100% като мед, както очаквах, но е хубав.Не съм голям фен на другите им душ гелове, от които имат и огромни опаковки, но пък този ми хареса.Мисля да пробвам и някой друг от серията Avon Naturals.


Дезодорант Garnier Mineral Protection 6Когато видях нова формула на любимите си дезодоранти, реших веднага да я изпробвам.Предишните се казваха Mineral Protection 5.Този път е добавено действие, против пренасяне на неприятна миризма по дрехите.Това мога да го потвърдя, макар че и при старата формула имаше подобен ефект според мен.Дезодорантът очаквано има хубав аромат и дава достатъчно свежест след употреба.Ароматите им като цяло са си същите, няма промяна при тях.

Фондьотен Maybelline Super Stay 24h Full Coverage.За него вече има отделно ревю в блога ето ТУК .Поради тази причина няма да изпадам в подробности.Харесва ми, наистина е траен, има пълно покритие и мат ефект.Повече ще прочетете в ревюто му.


Блестящ лак за нокти Golden Rose Ice Chic.С този продукт имам най-малко опит, така да се каже.Почти не съм го ползвала, но е стандартен брокатен лак.Видях го в един магазин и го грабнах без много да му мисля, понеже ми допадна нюанса на броката в него.Много хубав, лилавеещ, спечели ме веднага.Лакът не е много плътен, ето защо мисля да го ползвам за някакви декорации.Той си е нормален по принцип, но в сравнение с този на Essence, който ще видите по-долу, има голяма разлика.Цената му беше около 2.50лв.


Лак за нокти Essence Holo Rainbow.Този лак ме впечатли до такава степен, че реших да му посветя отделен пост.Него може да видите ТУК .Формулата на лака е напълно нестандартна.Изключително плътен, наситен и видим ефект.Холограмен е, с огромно количество блестящи частици.В ревюто му ще видите и как стои на ноктите.Цената му е около 6лв.


Последният продукт отново е на Essence, всъщност си го взех заедно с лака.Това е молив за устни Soft Contouring в цвят 07 lost in love.Доволна съм и от него, сравнително мек е при нансяне.Има добра трайност на устните, пробвала съм да го нося самостоятелно, вместо червило и е много издръжлив.Цветът е по-розов, но на снимка някак не излиза точно.Всъщност е нещо като розово-кафяв нюд цвят, според мен е доста актуален в момента.Подхожда си с повечето от любимите ми нюд червила.

***
Това бяха всички продукти!
Поздрави, усмивки и до скоро в блога! :)))


You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...