Catrice Provo Limited Edition Продукти

by - януари 23, 2018


Здравейте, момичета!
В днешния пост ще ви разкажа за няколко продукта на Catrice Cosmetics, които наскоро успях да тествам.Те са от лимитираната колекция Provo, за която марката черпи вдъхновение директно от модните подиуми.Продуктите определено са много интересни като идея и опаковки.Цветовете им бих определила като ярки, провокативни и привличащи вниманието, но по един деликатен и женствен начин.


Ще започна направо с първия продукт, който май изглежда най-стандартно от всички.Това е Преливащ руж Gradation Blush в цвят C02 Berry Bow.Той е съчетание от по-светъл блестящ и по-тъмен матиран нюанс.По надолу ще видите и суоч на цветовете.Ружът е доста пигментиран, трябва се внимава и да се работи с много лека ръка.Препоръчвам при такива ружове да ползвате супер мека четка, която не отнема голямо количество от продукта.Нанесен на лицето, ружът има розово-червен, точно "berry" цвят.Нюансът му си подхожда с червилото-пудра, за което ще ви разкажа по-надолу, понеже и двата продукта са в подобен тон.Иначе количеството на ружа прогнозирам, че би стигнало за 100 години напред :D , понеже продуктът вътре е доста пигментен и трябва да се взима по съвсем малко от него.





Вторият продукт е Червило-пудра с апликатор гъбичка Catrice Cushion Powder Lips.Цветът отново се казва C02 Berry Bow.Честно казано, за първи път пробвам подобно червило под формата на пудра, беше ми доста интересно.Всъщност нанасянето е лесно, за щастие пудрата не пада от апликатора.Нанесено на устните, червилото има матов, копринен завършек.Комфортно е за носене, даже не се усеща, че е там.Трайността му е учудващо добра, издържа докато не решите да хапнете по-стабилно.Има лек аромат на нещо като боровинка, аз лично бих предпочела да няма никакъв.Нюансът на червилото е точно боровинково-червен, аз лично не съм фен на червените червила, но този нюанс се оказа, че ми отива и се харесах.



Последният продукт е Пудра за обем на миглите Volume Lash Dust.Според описанието се нанася между двата слоя спирала.Тоест слагате един пласт, после веднага поставяте пудрата и нанасяте втори пласт.Апликаторът може да се види на снимката как изглежда, самият продукт вътре на мен ми прилича на бебешка пудра, няма аромат.Точно така се усеща и при нанасяне на миглите.Интересно е като идея, предполагам , че са се опитали да измислят  нещо иновативно и нестандартно.Аз да си призная не успях да се сработя с тази пудра, може би трябва още тренировка, така да се каже :Д Забелязах, че дава известна плътност на миглите след употреба, но аз по принцип и без това си използвам спирали за обем, така че не видях огромна разлика.


Опаковките на всички продукти ми допадат, много изчистени и симпатични са на вид.Цапат се една идея повече, понеже са в бяло, но това не е кой знае какъв проблем.
Общо за колекцията бих казала, че със сигурност отговаря на името си -"Provo".Не бих я определила като ежедневна, а като за по-специални случаи.По принцип не е в моята "зона на комфорт", но пък боровинковите нюанси ми допадат, особено този на червилото.Всъщност ако трябва да избера любим продукт от трите, определено бих казала, че това е червилото-пудра.Цветът ми стои добре, червилото е много комфортно, дори бих го носила в ежедневието си, с по-лек грим на очите.
Цената на червилото и на пудрата за мигли е около 10лв, а тази на ружа е 8.19лв.Продуктите могат да бъдат намерени онлайн на dodis.bg, също и в търговската мрежа.

***
Поздрави, усмивки и до скоро в блога! :)))



*Продуктите са ми предоставени за тест от PR.Мнението ми за тях е напълно откровено и на база лични впечатления.Постът не е спонсориран.

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...