2017 Beauty Favorites

by - януари 02, 2018


Здравейте, момичета!
Честита нова година!!!☺☺☺
Днешният и първи за 2018 пост ще бъде нещо като равносметка за любимите ми продукти от изминалата вече година.Получих истинско вдъхновение от големия брой бюти влогъри и блогъри, които буквално всеки ден излизат с подобни публикации и клипчета в Youtube.Ето защо реших и аз да ви покажа кои бяха моите тотални фаворити, които наистина харесвам и мога да отлича от всички останали през 2017.Няма да изпадам в подробности, тъй като вече съм говорила за тях в блога.Разбира се ще оставя линкове към ревютата им, в случай че не сте ги прочели до момента.
***

Започвам с любим аромат:
Avon TTA My Everything е парфюм, който ми допадна веднага.Впечатли ме със сладкия си аромат, който асоциирам с плодов десерт и пепел от рози.Парфюмът е едно от интересните ми открития за 2017, по едно време не спирах да го ползвам, бях  запленена от него.

Любим продукт за лице или основа под грима:
Хидратиращ дневен крем на Avon NutraEffects Hydration.Не съм очаквала, че подобен крем може да ми пасне толкова добре на кожата.Хидратира лицето чудесно, а за основа е просто идеален.Не се бели, нито утежнява грима.Моята кожа е мазна към смесена и за мен е важно кремът да е лек и да не ми омазнява лицето.Този е точно такъв, прекрасен дневен крем с SPF15.Съвсем заслужено е в моите годишни любимци.


Любим фондьотен за годината:
Catrice HD Liquid Coverage.Той се отличи най-много от всички други, заради плътното си покритие, матовия финиш и изобщо начина, по който изглежда на моята кожа.Трайността му е много добра, а нюансът, които имам ми пасва точно.Общо взето май няма нещо, което да не ми допада в него, от опаковката до действието.Подробното му ревю можете да прочетете: ТУК

И като съм на тема фондьотен искам да спомена и една любима четка за лице, която ме изненада, понеже надмина очакванията ми.Това е Flat Angled Buffer на Lollipop Cosmetics.С фондьотенът на Catrice, за които ви споменах горе си партнират идеално, получава се много по-естествено покритие, отколкото ако го нанеса с пръсти например.Четката не е твърде голяма, но е доста удобна, достига навсякъде.Много мека, приятна и качествена.Поста за нея вижте: ТУК


Любим контуриращ продукт ( заради който пропускам бронзъра):
Sleek Face Contour Kit, контурираща пудра и хайлайтър.Изключително добра пигментация и при двата продукта.Пудрата е наситена и трайна, ползвах я почти ежедневно, идеална е за целта си.Хайлайтърът вътре също ми харесва, макар че не е любимият ми за годината.Него ще видите след малко. ;) Подробно ревю на контуриращото дуо можете да прочетете: ТУК

Любим хайлайтър:
I ❤ Makeup - Blushing Hearts на Makeup Revolution London.От къде да започна, вижте само опаковката... Прекрасна, под формата на сърце.Освен това продуктът в нея е много, много добър.Какво повече да иска човек... :D Наситен и пигментиран хайлайтър в три цвята, който заслужено влиза в поста с годишни любимци.Подробното му ревю вижте: ТУК


Преминаваме към продукти за очи:

I ❤ Makeup Naked Chocolate на Makeup Revolution London е любимата ми палитра за 2017.
Вече съм ви говорила за нея в предишни постове и знам, че се повтарям, но... нямаше как да я пропусна и тук.Твърде любима ми е,  дори измести повечето ми палитри, към които вече посягам само за разнообразие.С две думи прекрасна опаковка и също толкова добро съдържание.Сенките в тази палитра са наситени, пигментирани и преливат се чудесно.Да не забравя и ароматът на шоколад, който има.❤ Нюанси като нюд, златисто и кафяво са най-предпочитаните от мен, което вече съм ви споделяла в блога.Подробен пост и суочове на палитрата вижте: ТУК

Очна линия-писалка Avon True Colour.Добре пигментирана и изключително удобна за работа.Харесва ми как стои на очите, по един специфичен начин, сякаш има "мат" ефект. Достатъчно трайна е и като цяло някак се отличава от останалите, които имам.Поста за нея: ТУК

Спирала Essence VOLUME Stylist Curl & hold.Прави миглите супер обемни, издръжлива е, не се рони, не слепва, общо взето всичко, което търся в една спирала.Опаковката ѝ е много сладка.За цената си е изключително сполучлив продукт, много ми харесва и се радвам, че я открих през изминалата година.Тествала съм я в най-големите жеги и в какви ли не екстремни условия.Изключително доволна съм от нея.През целия ден стои точно както сте я нанесли.Подробното ѝ ревю вижте: ТУК


Любим продукт за устни:
За мен това са матовите червила на Avon от серията True Color Perfectly Matte.Бих казала, че те са откритието ми за тази година, което мога да отлича от обичайните ми любимци на Golden Rose.За разлика от червилата на Golden Rose обаче, тези на Avon са доста по-комфортни за носене.Вярно не са толкова издръжливи, но пък са силно пигментирани.За сега имам само мостри от тях, защото си търсех идеалния цвят.За щастие най-после го открих и скоро ще се сдобия с пълен вариант на червилото.
На снимката съм показала суоч на трите цвята, които имам.От горе надолу те са :

  • Posh Petal - много светло розов нюанс с лилав оттенък.Не е за всеки, струва ми се подходящ за по-светла кожа.На мен ми допада, но в комбинация с по-тъмен молив
  • Perfectly Nude - много светъл нюд, за който някои в блог и влог средите казват, че стои като коректор на устните :D.Да, наистина до някъде е така, нюансът не е за всеки.Но пък нанесен върху по-тъмно нюд червило се получава добър "ombre lips" ефект
  • Au Naturale - малко по-тъмен нюд от предишния.Него бих си взела в пълен размер със сигурност, понеже ми пасва най-точно от трите


Любими продукти за коса:
В тази категория силно се отличиха тези три продукта на Salerm Cosmetics от серията им Biokera.Това са шампоан, маска за коса и олио с арган.Трите заедно действат като терапия на косата, възстановяват косъма и подхранват силно.Определено съм впечатлена от действието им.Подробен пост за тях вижте: ТУК

***
Това бяха любимците ми за 2017!
Поздрави, усмивки и до скоро в блога!

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...