John Frieda Sheer Blonde Шампоан и балсам за коса

by - декември 09, 2017


Здравейте, дами!
Време е за едно дълго отлагано ревю...Да си призная, ползвам тези продукти от доста време, но все не им идваше реда за самостоятелен пост.Мисля, че заслужават да им се обърне минута внимание, ето защо реших най-сетне да ви запозная с тях. :)) Става въпрос за шампоан и балсам John Frieda от серията Sheer Blond за руса коса.


Още в началото искам да уточня, че продуктите, които имам не са купувани от България, а са ми донесени от чужбина.Видях, че и у нас се предлагат (в магазините на DM), ето защо реших, че би ви било интересно и полезно да прочетете едно мнение за тях.Надявам се качеството им у нас да е непроменено и също толкова добро. ☺
Ще започна с шампоана за коса Sheer Blonde Go Blonder.Него даже скоро ще го включа към празните опаковки, понеже го привършвам.Според описанието той изсветлява русия цвят на косата с 2 нюанса.Пресъздава ефекта на летните лъчи на слънцето върху косата.Заздравява косата и я прави по-силна.Съдържа цитрус и лайка.Няма амоняк.


Като формула е много мек шампоан, жълт е на цвят и мирише на нещо като лайка.Нежен е към косата, не пени твърде много.За изсветляване, аз лично не съм усетила видим ефект.Прави косата мека и не изсушава косъма.Всеки рус цвят си е доста различен, така че тук оценката ми е доста субективна.Предполагам, че шампоанът ще действа индивидуално при всеки, така че не мога да кажа дали със сигурност изпълнява обещаното в описанието, що се отнася до изсветляването.При мен ефектът е по-скоро един по-мек и балансиран цвят.Може би прави най-светлите ми кичури да изглеждат по-здрави на вид.




Балсам за коса Sheer Blonde Highlight Activating.Според описанието възстановява и хидратира косата, заздравява текстурата на косъма, подчертава русите тонове.Не оцветява.Формулата съдържа масло от жожоба, слънчоглед и бял чай.


Лично за мен от двата продукта този е с по-осезаем ефект и ми е любим.Балсамът действа подобно на маска, още в банята се усеща как косата ми силно "уляга" и се заглажда.Същевременно не утежнява косъма.Върху цвета си не съм усетила особено влияние от него, но както споменах, мисля че това е нещо индивидуално.
Ароматът на балсама е не е съвсем парфюмен, малко горчива нотка има, но пък не е силен, нито се усеща на косата.Това не ме притеснява у него, понеже действието му е прекрасно.Много добре успява да укроти дългата ми и изсветлявана коса.По принцип се води като втора стъпка след шампоана Sheer Blonde.Аз го ползвам в комбинация с други шампоани и пак действа толкова добре.Според мен балсамът е идеален за непокорни и изтощени коси.Ако пък са и дълги като моята, със сигурност бих го препоръчала.


Мога да кажа, че и двата продукта ми харесват, бих си ги взела отново, особено балсама.Може да не е с най-хубавия аромат, но действието му на косата вече е съвсеем друго нещо!Ако пък си търсите по-мек шампоан за руса коса, то този от серията Sheer Blonde също би ви паснал.
Шампоанът и балсамът идват в количество от 250мл.Още веднъж искам да спомена, че те нямат оцветяващи или изсветляващи съставки като амоняк, перхидрол и т.н.
Изобщо продуктите на John Frieda ми харесват много, определено се разбират с косата ми.За цената си наистина предлагат добро качество и действие.


А вие имате ли любим продукт на John Frieda?Може да ми пишете долу в коментарите . ☺

***
Поздрави и до скоро в блога!
:)))

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...