Empties / Празни опаковки /

by - декември 12, 2017


Здравейте, дами!
Ред е на пост с празни опаковки!Отдавна не съм пускала такъв и се надявам да ви бъде интересно. :)


Започвам от ляво надясно с John Frieda Sheer Blonde Go Blonder, шампоан за руса коса.Няма да изпадам в подробности за него, понеже си има самостоятелно ревю ето ТУК .В него ще прочетете както за шампоана, така и за балсама от същата серия Sheer Blonde.С две думи мек и приятен шампоан, усеща се силно присъствие на лайка в него.Пак бих го използвала.Балсамът от серията да си призная ми е с една идея по-любим.
Дезодорант Garnier Mineral Protection 5 ми е стар любимец, винаги ми се намира по опаковка от него.Ароматът е много приятен, предпазва добре.Имам отделен пост за тези дезодоранти, за това няма да пиша подробности тук, много ги харесвам.
Дезодорант Rexona Invisible Pure го взех за да сменя любимците си на Garnier.Добър е като защита и има нежен аромат.Май ми е фаворит от тези на Rexona.


Двуфазен дегримьор Loreal, също е мой стар любимец, който съм споменавала колко харесвам.Може би е най-силния подобен продукт, който съм ползвала.Премахва много добре всичко, не е твърде мазен за кожата.Замених го с двуфазния на Garnier, който е малко-по бюджетен и също ми харесва, за разлика от други подобни.
Спирала Astor Big & Beautyful Butterfly Look.Хубава е, води се за обем и извиване.Четката ѝ е подходяща за целта.При два и повече пласта се постига бих казала драматичен ефект.Консистенцията на спиралата ми се струва подобна на мус.Не се рони и като цяло е сполучлив продукт.Не е първата спирала на Astor, която използвам и съм доволна.
До нея на общата снимка е мостра на фондьотен Avon True Flawless.Допада ми, въпреки че е със средна покривност, поне при мен.Има лека и свежа текстура, хидратира и е много приятен за употреба.Става и за мазна кожа, особено за зимата.Бих си взела и в пълен размер.
Batiste Blush сух шампоан в малка опаковка от 50мл.Този аромат не ми е любимия, но не е лош.Флорален е.За действието мисля, че е ясно. :D Харесва ми, не съм и очаквала друго от Batiste.Не бих си купила пак с този аромат, оригиналният Batiste също ми допада повече.


Душ крем Palmolive Gourmet Chocolate Passion.Беше много хубав, ароматът му е толкова автентичен ❤ сякаш в банята се къпеш с чист шоколад.Бих си взела отново по-нататък.Ако не сте го пробвали, непременно го направете.
Лосион за тяло за под душа Nivea Cocoa Butter.Не е лош продукт, макар че е малко гъст и се разнася по-трудно отколкото ми се иска.Миризмата е приятна, като на какаово масло.Омекотява кожата след баня.


Лосион за тяло Nivea Sensual с аромат на прасковен цвят.Виждам, че и у нас пуснаха серията, за което се радвам.Точно този аромат обаче го няма.Лосионът е хубав, лека консистенция, предимно хидратира, освежава и омекотява кожата.Бих си взела отново.

Следват няколко мостри, които съм споменавала из блога.
Фондьотен YSL Touche Eclat Le Teint не ми пасна на кожата, имам нужда от по-високо покритие, а този е по-лек.Усеща се луксозно и е приятен за употреба, но не бих си взела в пълен размер.Иначе дава свежест на лицето.
Мостра Avon Nutra Effects хидратиращ дневен крем за лице.Много ми хареса и вече имам крема в пълен размер.С SPF 15 е, хидратира  добре, идеален е за основа под грима, разбира се с всякакви фондьотени.Подходящ е и за мазна кожа, не създава проблеми с лицето.Препоръчвам го.


Следват три мостри на продукти от Vichy.
Normaderm BB Clear неочаквано ми допадна.Има  SPF 16, текстурата е лека, типична за ББ крем.Покривността му е средна, но всъщност с повечко продукт при мен успява да постигне добър резултат.Ароматът му е приятен, подобен на този на термална вода, която всъщност има в състава си.Бих си го взела в пълен размер.


Мостра на фондьотен Teint Ideal SPF 20.Всъщност това е продуктът, който не бих си закупила от трите.Покривността му ми идва твърде недостатъчна.Иначе е свеж и приятен продукт, но не е за моята кожа.Предполагам на по-суха кожа без много несъвършенства би паснал по-добре.


Мостра на фондьотен Vichy Dermablend SPF 35.Хареса ми и определено бих си го взела в пълен размер.Има наистина висока покривност и матов завършек.Стои много добре на кожата, бих казала доста естествено за такава покривност.Забелязах, че при мен не е толкова траен, особено в по-топло време.Въпреки това ми допада и съм го набелязала за бъдеща покупка.


Това бяха всички продукти.☺
Поздрави, усмивки и до скоро в блога! :)))
***

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...