Salerm Biokera Argan Oil Продукти за коса

by - ноември 15, 2017


Здравейте, момичета!
Днес искам да ви разкажа за няколко нови продукта от Salerm Cosmetics, които наскоро имах възможността да тествам и които определено ме впечатлиха.Вече съм споменавала колко харесвам марката.Пробвала съм и други техни неща и без да преувеличавам, спокойно мога да кажа, че до момента те са ми тоталните фаворити откъм професионална козметика за коса.Този път продуктите са от непозната за мен серия- Biokera, шампоан, маска за коса и олио с арган.


Преди да започна с подробното описание на всеки от тях, искам съвсем накратко да спомена първите си впечатления.Аз ги ползвах заедно (шампоан, маска и олио) и установих, че са наистина ефективни продукти, които действат в дълбочина на косъма.След тях косата е видимо по-силна и подхранена, сякаш е минала през през специална терапия в салона.Моята коса както може би знаете е доста дълга, изсветлявана, а в момента е суха и заплитаща се на определени места.


Започвам с първия продукт от серията ( който е обозначен с 1 на опаковката), това е шампоан с арган Biokera.Той е обогатен с арганово масло, натурален глицерин и кератин.Според описанието подобрява еластичността и хидратира скалпа.
Този шампоан е един от най-интересните и нестандартните, които съм ползвала.Консистенцията му е сравнително течна и прозрачна, сякаш на ръката си сипвам арганово олио, но всъщност не се усеща мазно като олио.По-надолу на снимката ще видите за какво говоря.Не прави богата пяна, но пък е много мек и приятен, сякаш "смазва" и успокоява скалпа.Усеща се точно като терапия с масла.Не изсушава косъма, а точно обратното, веднага се усеща силно подхранване.Особено ако косата ви, подобно на моята, става на възли и се заплита към средата или горния пласт, то този шампоан доста ще ви помогне.
Пo принцип искам да отбележа, че на някой с много мазен скалп този шампоан може и да не допадне.Моята коса също е по-скоро мазна, трябва да се мие на 2-3 дни, въпреки че е доста дълга и боядисана.Аз нямам проблем с шампоана, харесва ми как действа и не ми преомазнява косата, дори някак си ми успокои скалпа.От този шампоан държа да отбележа, че не ми се е появил никакъв пърхот.
Един трик, който съм ви споделяла при миене на коса е, първо да се използва по-почистващ/изсушаващ шампоан, само в областта на скалпа.Аз правя точно така, после измивам косата си и към дължините втори път, с по-силно подхранващ шампоан, като този например.Така съм спокойна, че косата няма да ми се омазни по-бързо от очакваното и същевременно дължините ми няма да са пресушени и твърде заплетени.
Ароматът на шампоана е леко химичен, но не е силен.
Състав/Ingredients: Aqua (Water/EAU), Coco-Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Glycerin, Decyl Glucoside, Argania Spinosa Kernel Oil, Disodium Cocoamphodiacetate, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Lauramine Oxide, Polyquaternium-10, Propylene Glycol, Acrylic Acid/Acrylamidomethyl Propane Sulfonic Acid Polymer, Citric Acid, Diazolidinyl Urea, Iodopropynyl Butylphenyl Methylpropional, Hydroxycitronellal, Hydrolyzed Keratin, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Cl 19140 (FD&C Yellow No.5), Cl 16035 (FD&C Red No.40)



Маска за коса с арган Biokera е продукт номер 2.Активните съставки са същите, дълбоко подхранва и хидратира изтощена коса.Тя е с по-плътна консистенция от шампоана и за разлика от него е бяла на цвят.Икономична е, малко количество е напълно достатъчно и за дълга коса.Ароматът ѝ също е нещо между химичен и парфюмен, но доста слаб и не ми пречи, нито се усеща осезаемо.
Действието на маската много ми хареса, в банята след нея косата веднага "уляга" и се укротява, но без да се усеща тежко или мазно.Дори да се ползва самостоятелно без шампоана, маската пак влияе много добре на косата.С шампоана е по-силен цялостният ефект, както вече споменах с всички продукти накуп се получава нещо като арганова терапия. :D
Състав/Ingredients: Aqua (Water/EAU), Cetearyl Alcohol, Glycerin, Behentrimonium Chloride, Isopropyl Miristate, Argania Spinosa Kernel Oil, Lanolin, Amodimethicone, Hydrolyzed Keratin, Isopropyl Alcohol, Propylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Disodium EDTA, Cetrimonium Chloride, Trideceth-12, Iodopropylnyl Butylcarbamate, Citric Acid, Parfum (Fragrance), Hexyl Cinnamal Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Cl 16035 (FD&C Red No.40), Cl19140 (FD&C Yellow No.5).



Олио за коса Arganology 10мл. с арган и олио от памук.То също ми хареса, има средно гъста консистенция с ориенталски аромат, който вече се усеща по-силно от този на шампоана и маската.Така е само при нанасяне, на косата не толкова.Определено олиото е от по-дълбоко подхранващите.Попива напълно в косъма и не стои мазно.Бих си взела и по-голяма опаковка от него.
Ingredients: Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Argana Spinosa Kernel Oil, Gossypium Hirsutum (Cotton) Seed oil, Parfum (Fragrance), Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3-cyclohexene, Carboxaldehyde, Butylphenyl Methypropional, Linalool, Benzophenone-3, C.I> 47000 (D&C Yellow No. 11), C.I. 26100 (D&C Red No.17).

Накратко съм доволна и от трите продукта, отразиха се прекрасно на косата ми.Въпреки, че рядко харесвам всички продукти от една серия, мога да кажа, че тези три работят много добре заедно.Косата става плътна, изглежда по-здрава и силна.При мен ефектът беше видим още с първото измиване.
За кого смятам, че би била подходяща серията Biokera с арганово масло:
  • за сухи, изтощени, заплетени коси
  • за боядисани и изрусени коси
  • за по-плътни, дълги и непокорни коси
Според мен серията не би допаднала на някой с по-къса или тънка коса, може би ще дойде по-утежняваща косъма.Също на много мазна коса или такава, която по принцип има нужда да се мие всеки ден.
И шампоанът и маската, които имам аз са в малък размер от 50мл., икономични са, от тях няма нужда да се слага по повече.Олиото също е в най-малкия си размер, има го и в по-големи опаковки.Продуктите на Salerm можете да намерите във фризьорските салони, аз си ги взимам от там. ☺


Поздрави, усмивки и до скоро в блога! :)))
***

*Продуктите са ми предоставени от Salerm Cosmetics без никакъв ангажимент за ревю или пост.Мнението и впечатленията изказани в публикацията са напълно искрени, на база моя опит с продуктите и влиянието им върху моя тип коса.Постът не е спонсориран!

You May Also Like

2 коментара

  1. Здравей,малка поправка ако мога да си позволя?!
    Продуктите дори не са натурални,да не говорим за био! Хубаво е да се информираме преди да даваме незаслужени имена на продуктите.
    Усмивки :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така са обявени продуктите в българския сайт на Salerm в наименованието им е изписано био.По принцип не съм експерт :D и не знам дали е на 100% така.Мен ме интересува действието повече... Да не говорим колко био продукти за коса съм изхвъряла, защото са подействали трагично на косата ми... 😀
      Благодаря за коментара :)

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...