HAUL/ Нови продукти Октомври 2017

by - ноември 07, 2017

Здравейте, момичета!
Време е да ви разкажа за впечатленията си от някои нови придобивки, като по традиция те ще са от изминалия вече месец Октомври.
Започвам с продуктите за баня, първият от тях си взех без изобщо да съм го планирала предварително.Видях, че в аптеката има промоция на шампоан Ducray и реших да се възползвам.Марката е нова за мен, не бях ползвала техен продукт до момента.Става въпрос за Ducray Extra Doux Дермо-протективен шампоан в размер от 200мл.Той е за честа употреба и деликатна коса, щади скалпа.Според описанието може да се използва от цялото семейство .


След като го пробвах мога да кажа, че действително е деликатен към скалпа и кожата на главата.Не прави гъста пяна, но измива добре.На моята коса идва леко по-изсушаващ дължините, понеже тя освен, че е дълга е и боядисана.По принцип аз го ползвам за първо измиване, след него задължително слагам друг, по-силно подхранващ шампоан.Не съм разочарована, смятам че става за семеен шампоан, особено за по-неувредени и естествени коси.Единствено цената му е по-висока, което би било минус ако се употребява в големи количества.Всъщност съм ползвала далеч по-изсушаващи косъма био, пречистени и професионални шампоани, така че този на Ducray не бих го определила като разочарование.Ще продължа да го използвам, понеже съставът и действието му ме задоволяват.Намерила съм начин как да работи за моя тип коса.



Душ гел Ziaja Cocoa Butter взех спонтанно от един супермаркет.Ползвала съм маската за коса от същата серия с какаово масло и ми беше любима, заради омекотяващите ѝ свойства.Обикновено видя ли нещо, на което пише какаово масло или шоколад, трябва да си го взема :Д, много трудно се въздържам.Това са ми любимите аромати.Душ гелът на Ziaja е много лек, не е твърде кремообразен, но е нежен към кожата.Мирише подобно на маската, но по-слабо, на какаово масло.Количеството е 500мл.Цената му за толкова милилитри наистина е изгодна, около 4лв.


Avon Anti Hair Fall шампоан с аргинин и кератин.Възстановяващ е, предпазва косата от накъсване, води се и за косопад.Шампоанът има доста специфично действие, което за сега ми е трудно да определя.Първоначално ми хареса, ефектът беше добър, има някакво подобрение в структурата на косъма след него.Определено трябва да го изпробвам по-дълго, за да кажа повече.За косопада мисля, че не помага толкова.Ароматът му е леко ментов, усеща се мек и кремообразен като консистенция.В банята не заплита косата, след това я разресвам по-лесно от обикновено.


Matrix Biolage Exquisite Oil олио за коса с моринга, арган и макадамия.Леко е като действие и консистенция, разплита много добре косата.Поста с повече подробности за него вижте ТУК

Дезодорант Rexona Invisible Pure 48h, взех го, понеже реших да сменя любимите си Garnier с Rexona, имах нужда от разнообразие.Дезодорантът предпазва добре и не оставя следи по дрехите.Ухае свежо.Мисля да пробвам и други аромати.

Garnier Eye Makeup Remover, двуфазен лосион за почистване на грим.Взимам си втора опаковка от него.Допада ми, че не е прекалено мазен.Почиства бързо грима на очите, справя се и с по-устойчиви спирали.Повече подробности за него можете да прочетете в поста ТУК


Спирала Essence Lash Princess Sculpted Volume.Отдавна я заглеждам, най-вече заради сладката опаковка и накрая реших да си я взема.Тя е от по-старите спирали на марката. Има няколко вида Lash Princess, но аз не бях пробвала нито една.Честно казано, не успя да ме впечатли толкова.Дава обем и като цяло от всичко по малко.Извива и удължава, но не е нещо забележително.С нея може да се постигне и по-драматичен ефект, но само ако се напласти повече.С два, три пласта ми харесва как стои, но пък се получават някакви плътни власинки, които се наслагват върху миглите и после започват да се ронят под окото.Това не ми хареса в нея, понеже аз обичам да слагам повечко спирала.Особено ако решите да си докосвате очите, роненето си е доста.
Трайността на спиралата е стандартна, цената ѝ беше около 6-7лв.И така, за съжаление не ми стана любима, до някъде и защото си имам други фаворити на Essence, които са далеч по-хубави от нея.Например  I LOVE EXTREME Crazy Volume или пък по-новата Essence VOLUME Stylist Curl & hold



Заедно със спиралата си взех и очната линия Essence Liquid Ink Eyeliner, от която за щастие съм доволна.Даже към нея имах по-занижени очаквания, все пак е доста бюджетен продукт, около 5.50лв.До сега съм ползвала предимно очни линии-писалки, понеже са по-удобни за работа.Чудех се как ще се справя с тази четка, но всъщност не е толкова трудно.Иска повече концентрация за да не се излиза от линията.По-лесно е да се омажеш с нея, да, но пък с практика бързо се свиква.Иначе продуктът е наситен и пигментиран.Трайността при мен е идеална, очната линия остава на очите през целия ден.С две думи, доволна съм от тази покупка.



Това бяха всички продукти!
Поздрави, усмивки и до скоро в блога! :)))
***

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...