Favorites /Любими продукти Ноември 2017

by - ноември 21, 2017


Здравейте, момичета!
Време е да ви разкажа за някои любими продукти, които използвам през този месец.Част от тях показвам за първи път в блога, въпреки че всъщност ги имам отдавна.Надявам се този пост да ви е интересен и полезен! :-)


Започвам с два продукта за коса или по точно двата серума долу.Откакто времето застудя, косата ми все повече се нуждае от грижа и подхранване.Най-вече от разплитане в определени участъци, затова на помощ ми идва  олиото Matrix Biolage Exquisite Moringa Oil с масло от моринга, арган и макадамия.Няма да пиша подробно за него  понеже предполагам, че вече сте погледнали ревюто му в блога.Използвам го почти ежедневно, за това съвсем заслужено реших да го включа и в този пост.Повече за него можете да прочетете ТУК

Малкото шишенце с олио до него е от серията на Salerm Biokera Argan Oil, за която писах ТУК.За разлика от горното, това олио е по-плътно като консистенция.То е по-дълбоко подхранващо и има много омайващ, ориенталски аромат.Допада ми и бих заложила на по-голяма опаковка от него другия път.


Пилинг маска за лице Avon Planet Spa с бял чай.Споменавала съм я накратко някъде из блога, но преди време.Сега отново се върнах към нея, особено в дните, когато кожата ми има нужда едновременно от почистване и хидратация.Маската е много нежна и не изсушава след употреба.Има приятен “спа“ аромат и е идеална за есенно-зимния период, когато кожата на лицето реагира на студа и става по-суха.След нея лицето е по-чисто и освежено, порите са смалени.

Avon Luck парфюм в мини опаковка от 10мл.Това му е "премиерата" в блога. :D Много е удобен за чантата, реших да тествам аромата и определено ми хареса.Скоро ще си взема и по-голяма опаковка от него.Мирише прекрасно, на плодове и сладко.Като изветрее леко, в парфюма се усеща нотката на плодово, която остава за дълго.С този парфюм често получавам комплименти, че мириша на "ягодки" :D.Препоръчвам го, в брошурата не ме впечатли толкова ароматът, но на живо вече е съвсем друго.

Очна линия Essence Liquid Ink.За нея ви разказах в миналия Haul пост, още тогава разбрах, че ще се превърне в мой любимец.Харесва ми колко е пигментирана и наситена, остава през целия ден както сте я нанесли.В Haul поста ТУК можете да видите повече снимки на писеца и подробности.



Крем за лице KIKO Milano Bright Lift Day. Подариха ми го преди време, но  не съм го показвала в блога до сега.По принцип марката Kiko Milano не се предлага у нас за момента.Съвсем лек и нежен дневен крем, който много ми харесва, особено как стои под грима.Не се усеща, че е там.Най-важното за мен е, че не се бели на парцали, докато нанасям фондьотен върху него.Идеален е като основа.Кремът съдържа морски колаген и витамин C.Тонизира и хидратира кожата, след него тя изглежда точно "bright" или с прояснен тон.По принцип кремът е създаден за да редуцира фините линии, но аз не бих казала, че този ефект е забележим.Има някаква гладкост на лицето след употреба, но определено не е от "опъващите" кремове.Ароматът му е прекрасен, на роза и камелия.Аз го оприличавам по-скоро на розова вода, супер деликатен.Това е още една причина, поради която толкова ми харесва да използвам този крем.❤
Кремът има SPF 15.Води се за нормална към суха кожа, ето защо при мен идва доста подходящ за студеното време.Моята кожа всъщност е комбинирана, но този крем не я омазнява изобщо, понеже е със съвсем лека и немазна структура.Поради тази причина бих го препоръчала и на хора с по-мазна кожа от моята.Обобщено, кремът е лек, хидратиращ и проясняващ тена.Добра основа е за под грима, с чудесен аромат.По мое мнение е подходящ за възраст 25+. ☺


Балсам за коса OGX Sea Mineral Moisture.Продуктите на OGX май нашумяха у нас напоследък, наскоро забелязах че се предлагат в DM.Моят балсам не е купуван от тук, донесоха ми го близки от UK.Ползвам го някъде от лятото.Наблюдавам, че има смесени впечатления за марката в нашето блог пространство, на мен лично този балсам ми хареса много.Докато го нанасям в банята се чувствам като на морска спа терапия :D, мирише точно по този начин.Консистенцията му е супер интересна, гъста и кремообразна, с нещо като перлен блясък, по надолу съм снимала, надявам се да си личи.Балсамът веднага прави косата подхранена и разплетена, даже по-скоро бих го оприличила на маска, защото е доста силен като ефект.Щом успява да се справи с моята дълга, изсветлена и заплетена коса в банята, просто нямам какво да кажа повече.Не се сещам за минуси или нещо което не ми допада у него.
Съставът на балсама е изключително интересен, състои се от морски минерали, спирулина и келп.По-надолу съм снимала и съдържанието му, ако ви е интересно можете да го видите подробно.
За мен е сполучлив продукт, не съм сигурна какво се внася у нас точно и дали продуктите са същите като действие, защото много често има разминаване.В чужбина един продукт понякога  е по-качествен отколкото този, който се внася у нас.И в друг пост съм ви разказвала и неведнъж съм се убедила, че е така.Някой път мисля да видя подробно на опаковката, къде са произведени и от къде се внасят нещата на OGX, които имаме тук.





Крем за ръце Aroma GreenLine с аромат на пъпеш, не е никак нов продукт в колекцията ми.За момента е единственият крем за ръце, който имам.Харесва ми, омекотява добре и то не за кратко.Мирише свежо и автентично.Вече се оглеждам за нов, защото този по някое време ще ми свърши, ползвам го отдавна.Ако имате любими кремове за ръце, можете да ми дадете предложения в коментарите долу.Предпочитам нещо с хубав( до колкото е възможно) състав :D и с интересен аромат, на какао или някои плод. ☺


Последно, това е червило Essence 03 Come Naturally от нюд колекцията им.Помня, че отдавна съм го споменавала в блога, в някой от Haul постовете.Що се отнася до нокти и устни, все още не мога да премина на типично тъмната вълна за сезона.Този нюанс ми идва точно като преходен, ползвам го като "нов прочит" на любимото за мен розово :D .Тъмен, лилаво-кафяв нюд е, но все пак е сравнително свеж като цвят.Червилото е доста пигментирано, покрива плътно устните.Издръжливостта му е стандартна.Меко и кремообразно е като текстура и не пресушава устните.


Това бяха всички продукти!
Поздрави, усмивки и до скоро в блога! :)))
***

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...