Bioderma Sebium Мицеларна вода

by - ноември 26, 2017


Здравейте, момичета!
В днешния пост ще ви разкажа за една мицеларна вода, която може би повечето от вас вече добре познават, става въпрос за Bioderma Sebium Н2O за комбинирана и мазна кожа.Аз не я бях пробвала до момента и бях много любопитна да го направя, въпреки че си имам изявени любимци от този тип продукти.Надявам се ревюто да ви бъде полезно, особено на тези от вас, които като мен не са ползвали тази мицеларна вода и се чудят какво точно е действието ѝ. :)
Според описанието мицеларната вода почиства замърсяванията и излишъка от мастни секрети.Има патентован Fluidactiv комплекс, който регулира качеството на себума.Хипоалергенна е и не съдържа парабени.
Мицеларната вода има лек аромат, който е по-скоро химичен отколкото парфюмен.Аз лично бих предпочела да е без аромат.


Действието на водата ме изненада, определено не мога да я сравня с другите подобни мицеларни води, които съм пробвала, например зелената на Avene или тази на Uriage, която ми е тоталния фаворит.Мицеларната вода на Bioderma очаквано почиства добре лицето от грима.Кожата след нея е с по-изравнен тен.Лично на мен ми идва една идея по-изсушаваща, заради което не бих я препоръчала за почистване на очен грим.Иначе се справя с него, също така не ми люти на очите.Въпреки това аз използвам за тази зона любимия ми двуфазен дегримьор, който и без това не мислех да сменям.След мицеларната вода видях, че леко ми се пресуши зоната на околоочния контур, за това определено не ви съветвам да я ползвате там, особено ако сте в така наречената възрастовата група 20+.☺
Друг ефект след мицеларната вода, който забелязах при мен е, че общо ми изсуши лицето една идея повече, сякаш съм ползвала тоник.Аз съм с комбинирана кожа, но всъщност смятам, че нямам чак такава изразена нужда от този ефект, тъй като лицето ми не се омазнява толкова.След водата, кожата ми има нужда от повечко крем за лице.Мисля, че като цяло тази мицеларна вода ще е подходяща за някой с много по-мазна кожа от моята, особено за тийнейджъри, които се борят с този проблем.Доколкото знам дерматолози я изписват често в тези случаи.Като цяло си е популярен продукт.
Относно порите при мен лично имаше съвсем леко изразен ефект на стягане, но временен, след непосредствена употреба на водата.


Състав: Aqua / Water / EAU, PEG-6 Caprylic / Capric Glycerides, Sodium Citrate, Zink Gluconate, Copper Sulfate, Ginkgo Biloba Leaf Extract, Mannitol, Xylitol, Rhamnose, Fructooligosaccharides, Propylene Glycol, Citric Acid, Disodium EDTA, Cetrimonium Bromide, Fragrance (Parfum)


Преди време си спомням, че ползвах мицеларната вода на Bioderma в розовата опаковка, за чувствителна кожа и бях много доволна от нея, почистваше идеално грима.Като цяло според мен водите на марката са силни в това си качество, все пак именно от Bioderma идва идеята за мицеларната вода.Те я "изобретяват" до колкото ми е известно.Следващия път мисля да пробвам отново Bioderma за чувствителна кожа, понеже тя е по-универсална, а аз търся точно този ефект.Изглежда, че кожата ми вече се нуждае от по-деликатно и нежно почистване, особено за предстоящата зима и студено време.
За сега мисля да ползвам водата Bioderma Sebium по-скоро като тоник за лице, когато имам нужда от такъв.За лятото и горещините също мисля, че би била подходяща, тогава лицето винаги се омазнява повече.Между другото, мисля че името на водата (Sebium) е подбрано доста удачно :D, с две думи ако имате проблем с прекомерното количество себум, то тя би ви помогнала да го регулирате и почистите добре.

Моята вода Bioderma Sebium е поръчана от сайта Parfimo.bg, където можете да намерите разнообразие от козметика онлайн.Опаковката ѝ е в стандартен размер от 250мл.Линк към продукта оставям ТУК.На сайта има и други продукти на марката, както и различни опаковки от мицеларните им води.


В заключение бих казала, че всяка кожа е много индивидуална, съответно и действието на продуктите върху нея.Докато реално не пробваме нещо, няма как да знаем как и дали то ще ни пасне.Както споменах и по-горе, аз бих препоръчала мицеларната вода Bioderma Sebium на някой с наистина много мазна кожа, чието омазняване се контролира трудно и създава проблеми през деня.
Ще ми бъде интересно да разбера, как тази вода действа при вас и какви са впечатленията ви като цяло от нея, така че можете да ми пишете долу в коментарите.☺

***
Поздрави, усмивки и до скоро в блога!
:)))

*продуктът ми е предоставен за тест от Parfimo.Мнението ми за него е напълно откровено и на база лични впечатления.Постът не е спонсориран!

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...