Loreal Colorista Spray 1-Day Colour

by - октомври 06, 2017


Здравейте!
В този пост ще ви разкажа накратко за един спрей, който отдавна чаках да пристигне на нашия пазар и много се зарадвах, когато това стана факт.Става въпрос за цветен спрей за коса LOREAL Colorista Spray 1-day Colour #pinkhair.Серията Colorista ми беше позната от  Инстаграм и определено бях решила да се сдобия с нещо от нея.Освен спрейове, тя включва също трайни бои за коса, както и полу-трайни.


Няма да изпадам в излишни подробности, накратко ще ви разкажа впечатленията си.Аз много харесвам розовото, за това избрах най-светлия цвят в гамата - #pinkhair, стори ми се много сладурски.Има и по-тъмно розово, синьо и какви ли не още нюанси.По принцип този цвят е за по-светли и руси коси, при мен си личи на най-изсветлените ми кичури коса.На останалите места стои по-тъмно и не личи толкова.За брюнетки не го препоръчвам, ефектът няма да е видим, ще се получи доста тъмно освен това.


Самият спрей наподобява лак за коса, но няма тази лепкава консистенция.За да се добие наситен цвят иска доста количество спрей, продуктът някак изглежда разреден, а пигментът не е много силен.Течността, която излиза е като розов блясък.Спреят не е особено икономично решение като цяло, аз го пръскам на отделни кичури и пак отива доста количество.Ако реша да правя омбре на цялата коса, сигурно ще трябва да го изхабя поне на половина :D, а спрейчето реално не е голямо, 75мл. е.



Трайността на спрея действително е за ден.Изчезва сам от косата като пудра.Не съм забелязала да ми цапа дрехи или възглавници, но все пак внимавам, особено докато го пръскам на косата.Цената му е около 12лв.На мен ми беше много любопитно и реших да го купя без да се чудя.Добро решение е ако не искате да боядисвате и увреждате косата си.Спреят няма да навреди на косъма ви по никакъв начин.Аз бих искала да пробвам и полу-трайната боя, понеже ми допадна розовото и бих го поносила за по-дълго.
А вие пробвахте ли нещо от серията Colorista?Ще се радвам да споделите!


Поздрави и усмивки!
***

You May Also Like

1 коментара

  1. Здравей. Преди няколко месеца използвах този спрей и трябва да кажа, че беше много добър. Имам много тъмна коса, някои биха казали дори че е черна(не е), но определено си личеше. Просто трябва да се напръска малко повечко и става прекрасно. За по-дълги коси определено няма да стигне, наистина е много малко количеството, но ефекта е супер.

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...