HAUL Нови продукти Септември 2017

by - октомври 11, 2017


Здравейте!
В този пореден "Haul" пост ще ви разкажа за някои нови продукти, които тествах през миналия месец Септември.За мое щастие между тях няма разочарования, даже мога спокойно да ги отбележа в графата ми с "любимци".

Започвам с един спрей за коса, който е стар познайник в блога, това ми е поредна опаковка от него. Salerm Straightening Spray, спрей за термозащита с изправящ ефект.За него съм писала подробно, можете да видите ревюто му ето ТУК.С две думи абсолютен любимец ми е, за дълга и изтощена коса е незаменим помощник, при сушене косата става по-мека и ефирна, също и леко по-права.Чудесен, свеж аромат.Помага ми да си разплета краищата след баня, което е най-търсеният ефект от един спрей при мен.

Палитрата сенки с невероятната "шоколадова" опаковка е на Makeup Revolution I ❤ Makeup Naked Chocolate.Обожавам я, изработката, ароматът, пигментацията, всичко в нея ми харесва.Нейното подробно ревю можете да видите ето ТУК.

Двете мини мострички на червила са на Avon, от матовата им серия True Color Perfectly Matte.В един от каталозите имаше оферта да си поръчаш мостри и аз се възползвах. Беше ми любопитно каква е формулата им, а и според мен на каталог трудно се избира нюанс на каквото и да било.


Тези които имам аз са най-светлото розово Posh Petal и най-светлото нюд, телесно Perfectly Nude.
Формулата е мека и кремообразна, имат супер приятен аромат, който не е траен обаче.Финишът е матов, издържат на устните в рамките на стандартното за едно кремообразно червило.Имат доста наситен пигмент.Накратко, сполучлив продукт е.Бих си поръчала червилото в пълен размер, но тези два ултра светли  нюанса някак не ми паснаха на тена и ще трябва да пробвам нещо по-тъмно.Дано улуча подходящ цвят :)


Олио за коса Mastic Spa SUN Argan Hair Oil вървеше със списание Грация, беше спонтанна покупка от една бензиностанция на път за морето.Честно да си призная не очаквах нищо особено, но за моя изненада олиото се оказа прекрасно.Дълбоко подхранва и укротява косата, на морето знаете, тя става доста суха и бухнала.Олиото ми беше от голяма полза тогава.Води се слънцезащитно и предпазващо косата от високи температури.Освен арганово масло, съдържа и мастиково масло, за което май не бях чувала до момента.Ароматът на олиото е много приятен, леко ориенталски.Марката не можах обаче да намеря къде се продава у нас, някаква гръцка е доколкото видях.Бих си взела отново от олиото, но нямам идея от къде.



Очна линия Maybelline Master Precise, с две думи силна и наситена.Писецът е супер издължен, за разлика от повечето подобни, които съм ползвала.Работи се удобно и стабилно.За съжаление моята поизсъхна, капачката някакси се беше отворила и паднала в несесера ми с козметика.В резултат на това писецът изсъхна, течността вътре също до голяма степен.За това и не съм направила суоч, но очната линия е сериозно пигментирана.


И последно, една покупка от октомври.Бързам да я включа, докато още я има в магазините на Lidl.Aromatherapy Set, комплект с ароматни масла, лампа, свещи и дървени топчета.Хареса ми, че за цената от 10лв.( в промоция.Редовната май е около 12-13лв.) получавам всичко необходимо и няма нужда да търся нещата поотделно.Не бях ползвала подобна техника за ароматизиране.За тези от вас, които също като мен не са, накратко ще обясня.В горната част на лампата се налива вода и в нея се капват няколко капки от желаното масло.Отдолу на лампата се поставя и пали свещ.Така лампата се нагрява и ароматът започва да се изпарява.Интересно е, не е супер силно като миризма, но зависи колко капки масло ще сложите.От селекцията с масла, не всички ми допадат, но това е въпрос на вкус и усещане.Между другото в Jumbo съм виждала, че също продават различни масла и подобни лампи.Ако ви е любопитно нещо друго, можете да пишете долу в коментарите! :)

P.S. За малко да забравя козметичната чантичка от снимката, тя е от Avon, много ми допадна флоралния мотив.Не е голяма, мека е като материя. :)

***
Това бяха всички продукти.
Поздрави, усмивки и до скоро в блога! :)))

You May Also Like

2 коментара

  1. Това масло за коса ми е любимито. За съжаление не се предлага у нас, но пък ми направи впечатление, че веднъж или два пъти годишно го пускат със списанието :)

    Прекрасни ароматизиращи нещица като свещи и масла има в Айко, аз доста често се запасявам от там, когато имам ходене до магазина им на Цариградско :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хубаво е маслото да, надявам се да го пуснат и на пазара все пак :)

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...