I ❤ Makeup Naked Chocolate Palette

by - септември 29, 2017


Здравейте!
Постът днес ще е посветен на една прекрасна палитра, която няма как да не обикнете от пръв поглед!Става въпрос за Naked Chocolate на Makeup Revolution London I ❤ Makeup.
Отдавна заглеждам тези палитри на марката, има най-различни, с интересни цветове и „шоколадови“ опаковки.Тъй като по принцип съм си фен на белия шоколад :D , веднага се насочих точно към тази, разбира се телесните и кафяви нюанси в нея също ме грабнаха.Тях използвам най-често в ежедневието си, а и смятам, че ми стоят добре като цяло. :)


За опаковката няма какво толкова да се каже, то се вижда ❤ Прекрасна е, здрава и стабилна с голямо, ясно огледало.Много реалистична, прилича на истински шоколад.На картонената кутийка е описано и съдържанието на сенките.Всеки цвят си има собствено име, подобно на по-скъпите палитри.




Палитрата е смесица от матови и блестящи сенки, като последните преобладават.На пръв поглед не се вижда толкова, но на светлината ( и както ще видите по-надолу) цветовете са супер блестящи и наситени.Пигментацията на сенките е голяма, доста зависи и от четката, с която ще ги взимате и нанасяте.Текстурата на сенките е мека, на блестящите дори кремообразна.Сенките са общо 16 на брой.
Има всякакви кафяви нюанси, топли и студени, светли и тъмни.Със сигурност биха паснали на всеки.Нещо много важно, което обожавам в тази палитра е, че има много приятен аромат.Той се усеща като помиришете самите сенки, дори и четката ми за сенки ухае леко при нанасяне.Ароматът наподобява бял шоколад, до някъде и ванилия.Лек и приятен е, на кожата не се усеща изобщо.Когато ползвам палитрата направо огладнявам, иска ми се да си хапна от нея или бързо да потърся шоколад :D ❤


Ще ви покажа и суочовете, като ще започна ред по ред.Както споменах и по-горе, сенките са доста пигментирани, но не прекалено, позволяват наслагване на цвета.Няма да се впускам в подробни обяснения на всеки нюанс, мисля че се виждат прилично на снимките и на самата палитра.По принцип е трудно да се улови на камера точния оттенък, но мога да кажа, че за всеки вкус има по нещо, разнообразието от така наречените нюд тонове е голямо.




В Ред 1 или този най-горе, първият, светло-бял цвят е матов.Подходящ е за горната част на окото, под веждата.Следващите са блестящи и на края е един доста пигментиран, тъмно-кафяв матов нюанс.





Последният ред 3 ми е любим, за сега го ползвам най-често.Златистото ми е тоталният фаворит.Последният бял-шампанско цвят пък е подобен на хайлайтър, много блестящ и пигментен.

Всички сенки се преливат много лесно и като нюанси са подбрани така, че да си пасват добре заедно.Лесно се работи с тях.По много критерии палитрата наподобява и с нищо не отстъпва на тези от по-скъпите марки.Трайността на сенките бих определила като средна, без основа се задържат почти до края на деня, аз за сега ги ползвам без такава и съм доволна.Имам сенки от други палитри, които са видимо по-нетрайни от тази и в края на деня почти ги няма.Например сенките в палитрата ми на Sleek A new day или пък в палитрата ми Love Palette на Too Faced.Въпреки по-високата си цена, не са по-трайни от сенките в тази палитра на I ❤ Makeup.

Палитрата на I ❤ Makeup Naked Chocolate поръчах сайта за козметика и парфюми Parfimo.bg.В момента на сайта могат да се намерят доста от шоколадовите палитри на марката.Линк към моята можете да видите ето ТУК.Цената ѝ е 21.10лв.

Общо мога да кажа, че палитрата Naked Chocolate е очарователна, прекрасен вид и качество на сенките.От скоро я ползвам, но май ще ми стане любимка.Доста от палитрите в колекцията ми са в подобни нюд тонове, но тази палитра май ще ги измести за момента.Удоволствие е да се работи с нея, видът ѝ, ароматът и нежното преливане определено ме карат да я ползвам отново и отново.❤


 ***
Поздрави, усмивки и до скоро в блога!
 :)))



*продуктът ми е предоставен за тест от Parfimo.Мнението ми за него е напълно откровено и на база лични впечатления.Постът не е спонсориран!

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...