Makeup Revolution Brow Pomade Помада за вежди

by - август 28, 2017


Здравейте, момичета!
Сигурно всички сте чували за така популярният продукт, наречен помада за вежди. Предполагам знаете и за марката Anastasia Beverly Hills и нейните помади за вежди, които целият свят харесва и хвали.Аз отдавна си мечтаех да пробвам нещо такова, гледайки клипчета и снимки.В България е трудно човек да се сдобие с продукти на Anastasia, освен това те далеч не са бюджетни.Забелязвам, че доста други марки тепърва започват да произвеждат подобни продукти, дори тези от дрогерийния клас.Като най-пресен пример се сещам за Essence и тяхното "мастило" за вежди, което на вид определено наподобява помадата.
Не мога да скрия, че Makeup Revolution ми е любима марка, когато видях, че са пуснали своя помада за вежди определено се заинтересувах и реших да я тествам.За мен продуктите им са доста качествени и винаги са съобразени с най-новите тенденции в грима.


И така, както вече сте се досетили, този пост ще е посветен на Makeup Revolution Brow Pomade или помада за вежди.Избрах си тя да бъде в най-светлия наличен цвят - Blonde.Заедно с нея в комплект върви и четката за вежди от снимката.Двете са опаковани в картонена кутийка, на която има информация за продуктите и съдържанието.Всичко изглежда стилно и качествено като изработка.Бурканчето с помада доста наподобява на вид това на Anastasia.



Консистенцията на продукта вътре е мека и кремообразна, но в същото време достатъчно гъста за да не се топи или разтича при употреба.Според описанието помадата е изключително трайна, не се размазва и се нанася лесно на веждите.Мога напълно да потвърдя написаното на опаковката.Веднъж нанесена, помадата стои непокътната през целия ден, освен ако не започна да си търкам твърде сериозно веждите, разбира се.Колкото повече продукт слагам, толкова по-наситено изглежда и повече време се задържа в последствие.
Помадата няма никакъв аромат, също така доста добре се разбира с кожата ми.Не е с мазна консистенция и не ми образува проблеми по лицето, което също отчитам като голям плюс за нея.Държа да го спомена, понеже от някои по-меки (и мазни) моливи за вежди ми се е случвало да получа лек сърбеж или ситни пъпчици, което е доста неприятно.
Степента, в която да запълнят веждите е по избор.Може да се подчертаят съвсем леко, може и да се изрисуват и запълнят повече, особено на местата на които липсват косми.Продуктът остава така, както сте го нанесли на кожата.
На мен цвета Blonde ми се струва една идея по-тъмен от това, което исках.Може би това е единствената забележка, която имам към продукта.Мога да кажа, че се слива добре с естествения ми цвят вежди, което не е точно ефекта, който търся.Обикновено си взимам най-светлите и руси нюанси от продуктите за вежди, за да не ми изглеждат тъмни в крайна сметка.Бих препоръчала ако се колебаете за нюанс, да се насочите към по-светъл такъв, освен ако не сте с черна коса и бихте искали по-тъмни вежди.
Помадата е пигментиран продукт и нанасянето става бавно и с наслагване, на мен ми трябваше повечко време първия път, когато я тествах.Все пак се работи лесно с нея, въпрос на навик е.




Както се вижда на снимките, цветът нанесен на ръката изглежда точно като на картинката от опаковката.На самите вежди обаче стои индивидуално и зависи от естествения ви нюанс.Моите вежди например са по-тъмни и продукта не успя да ги накара да изглеждат по-руси.На една блондинка предполагам, че цветът ще стои много по-различно отколкото на мен.
Между другото искам да вмъкна, че дори след намокряне с вода ( докато си миех ръцете), продуктът си стоеше на ръката ми, премахнах го нацяло само с мицеларна вода, смесена с малко количество от двуфазния ми дегримьор.Това определено ме наведе на мисълта, че помадата е и водоустойчива.
Колкото до четката, която върви с помадата, мога да кажа, че върши прилична работа.Косъмът ѝ е леко твърд, което не позволява продуктът да попие в нея.Общо взето, удобна е и става за ползване.
Количеството на помадата е 2.5гр., на вид не изглежда кой знае колко голяма, но всъщност продуктът се изразходва доста бавно и е супер икономичен.Това е така, понеже е пигментиран и няма нужда да взимате по много от него.Определено смятам, че ще ми стигне за дълго.
Моята помада е поръчана от сайта за козметика и маркови парфюми Parfimo.bg, в него ще намерите и други продукти на марката Makeup Revolution.Линк към помадата можете да погледнете ето ТУК.Цената ѝ е 16.20лв.


В заключение ще кажа, че помадата е един доста траен и пигментиран продукт, не е "must have", лично за мен, но пък си струва да се пробва, особено ако не сте доволни от резултатите ви само с молив за вежди.За лятото и при екстремни условия върши идеална работа, също ако веждите ви са редки и безформени.С тази помада можете да ги запълните и да им придадете нов вид, плътност и по-добра форма.Аз определено се радвам, че най-сетне успях да тествам помада за вежди и да разбера какво представлява.

Поздрави, усмивки и до скоро в блога!
***

*продуктът ми е предоставен за тест от Parfimo.Мнението ми за него е напълно откровено и на база лични впечатления.Постът не е спонсориран!

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...