Batiste Tropical Dry Shampoo Сух шампоан

by - август 28, 2017


Здравейте!
Този пост ще бъде кратко ревю на новия сух шампоан на Batiste - Tropical.Напоследък е доста популярен, постоянно го виждам в блог пространството.Тъй като Batiste ми е любимата марка сухи шампоани, не се сдържах да го пробвам, особено като чух думата "кокос" :D вече бях решена, че ще си го взема.И този път си поръчах малка опаковка, понеже я намирам за удобна за път или дамската чанта.Освен това съм предпазлива, когато тествам нови аромати от каквито и да е продукти, не всичко ми допада.


И така ще започна с действието на сухия шампоан, отново съм доволна, като цяло не съм и очаквала друго от Batiste.Освежава идеално косата и ѝ придава добър вид за още един ден.Типично за сухите шампоани, дава обем и текстура на прическата.Ефектът след него се запазва доста дълго, но като цяло не е препоръчително да стоите със сух шампоан на скалпа повече от ден.Не мога да кажа, че намирам някаква съществена разлика между действието на този шампоан и това на другите разновидности, които съм ползвала до момента.Те са Batiste Original и Batiste Blush.
Опаковката на Batiste Tropical е свежа и лятна, носи настроение.Количеството на сухия шампоан, който ви показвам тук е 50мл.По принцип свършва сравнително бързо и ако ви трябва за вкъщи и за всекидневна употреба, ви препоръчвам да си вземете по-големия размер.
Ароматът на Batiste Tropical по описание е на кокос и нещо екзотично.На мен първоначално (преди да го пробвам на косата) ми миришеше малко горчиво и си казах, хмм...странно.Но нанесен на косата вече е друго нещо, миризмата е лека, наподобява кокос до някъде.Важното е, че се усеща приятно и не е натрапчиво.


Също искам да спомена, че продуктът е "Cruelty Free" или с други думи, не е тестван върху животни, което само може да ме радва.


Цената на сухия шампоан Batiste Tropical е 3.50лв. за 50мл.Линк към него можете да видите ТУК.Поръчван е от сайта за козметика и маркови парфюми Parfimo.bg, където можете да намерите различни аромати и опаковки от сухите шампоани на Batiste.
А кой е вашият любим аромат от шампоаните на Batiste? Ще се радвам да споделите в коментарите!

Поздрави, усмивки и до скоро в блога!
***


*продуктът ми е предоставен за тест от Parfimo.Мнението ми за него е напълно откровено и на база лични впечатления.Постът не е спонсориран!

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...