Impala Eyebrow Powder/Пудра за вежди

by - май 06, 2017


Здравейте, момичета!
Днешният пост ще е ревю на един нов и интересен по мое мнение продукт, това е Пудра за вежди Impala.Когато я видях в магазина определено ми стана любопитно, тествах я и видях, че има доста силна пигментация, също и цветът ми допадна, аз си търсех нещо по-светло напоследък.


Според описанието

  •  пудрата е дълготрайна, трябва да издържа до 6 часа.
  • Съдържа до 92% минерали ( т.т е продукт на минерална основа, аз много харесвам такива)
  • без консерванти е, дерматологично тествана
Моят цвят е 05 Caramel, в топъл, светло кафяв нюанс.Подходящ е за светли и по-руси вежди.Самата пудра е изключително фина и мека на допир, при нанасяне леко се разпрашава.Има интересна четка, апликаторът не е супер прецизен, подходящ е за запълване.За по-точно оформяне аз препоръчвам да се взима от продукта с четка за вежди и така да се нанася.Ако пък бързате и нямате време за това, с апликатора също ще се получи добър резултат.Просто трябва да се работи внимателно, защото на места лесно се излиза от линията на веждата.Доста цапа пудрата, така че имайте едно наум.Пигментацията ѝ е силна, според количеството може да ги подчертаете силно или по-леко.
Наистина не очаквах да ми хареса толкова тази пудра, взех я най-вече заради хубавия цвят, както ви споменах отдавна търся подобен.
Цената ѝ е около 5.50лв.Лично аз я препоръчвам, ползвам я в комбинация с молив, с него правя формата, а с пудрата придавам цвят и плътност на веждите.Трайността е идеална, при мен остава на мястото си целия ден.С две думи качествен продукт, аз съм фен на моливите за вежди на Impala, а пудрата стана един от продуктите, които ползвам ежедневно.
***
Поздрави и до скоро в блога!
:)))

You May Also Like

2 коментара

  1. От снимката на продукта върху ръката Ви покритието изглежда доста наситено. Не оставя ли завършек като татуировка на веждите?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Самата пудра е много приятна, стои добре на веждите и се слива с тях.Покритието може да е и леко, според желанието може да се наслагва повече или по-малко. :)

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...