Essence Течно червило

by - май 06, 2017


Здравейте, момичета!
Днес ще ви запозная с един продукт, който ми направи доста добро впечатление, а именно Течно червило Essence.То се предлага като подарък към списание Glamour за месец Май 2017, ето защо реших да ви разкажа за него, докато все още този брой на списанието го има на пазара.


Със списанието се предлагат 3 нюанса, моят е 03Almost Real.Цената на списанието е 3.49лв., тези червила на Essence до колкото знам се намират и в магазинната мрежа на редовна цена от около 5.50лв.Мисля, че има по-голям избор на нюанси, но да си призная никога не съм се заглеждала сериозно в тях.Не бих предположила, че ще ми допаднат чак толкова, напоследък залитах повече по мат червила.Много съм доволна, че реших да го изпробвам в крайна сметка.Бих казала , че надмина очакванията ми.Бях се настроила за обикновен гланц с не кой знае каква консистенция.Е определено това не се оказа така!
Червилото не е като стандартните гланцове, самата му консистенция е доста по-плътна и покривна.Не е прозрачно, а дава един солиден цвят на устните, който остава сравнително дълго.Повечето подобни продукти при мен изкарват около 20-30 минути може би, а това течно червило има доста по-голяма издръжливост.Усеща се приятно на устните, не лепне прекалено и се разнася равномерно.Има сладък аромат, който не се усеща натрапчиво.
 След известно време червилото оставя лек цвят на устните, единствено блясъкът му намалява.Когато го носех си позволих да пия от време на време и все пак успя да се задържи и да не изчезне напълно, което за такъв течен продукт си е постижение според мен!
Опаковката е малка и удобна за носене, количетвото на продукта е 4ml.
Цветът е леко оранжавеещ нюд, поне на моите устни се проявява така, но това до някъде е индивидуално и зависи естествения нюанс на устните, моят е по-тъмен.
В заключение ще кажа, че течното червило ми хареса, подходящо е за ежедневен продукт, който да ви даде цвят и комфорт.Има нужда да се подновява от понякога, не е трайно червило, аз си го държа под ръка в дамската чанта.

Поздрави, усмивки и до скоро в блога!
:))

 ***

You May Also Like

4 коментара

  1. Не знам дали си използвала Maybelline Color Elixirs, но от описанието и снимките в поста, това червило много ми напомни на тях (даже доста си приличат и като опаковка)! Никога не съм се заглеждала по тези червила на Есенс, но ти определено събуди любопитството ми :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз не съм се заглеждала, хареса ми цвета и комбинацията със списанието, за това го взех :) Не е супер трайно, но си струва да се изпробва според мен!

      Изтриване
  2. Мноого красиво изглежда на Вашите устни! <3 Когато обаче сложа подобен цвят на моите ми се струва, че прави зъбите ми да изглеждат жълти (а те определено не са!). При Вас получава ли се този (д)ефект?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. При мен няма такъв ефект :), може би зависи от тена на кожата или от цвета на самите устни, който е индивидуален при всеки.

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...