Коректор Essence Stay all day

by - ноември 29, 2015


Здравейте, дами!
Днес ще ви запозная с един коректор, който реших да изпробвам наскоро, а именно този на Essence Stay All Day 16h.Марката има хубави продукти, за това ми беше любопитно какво представлява този коректор, според описанието е дълготраен, издържа до 16 часа, подходящ за под очите и за прикриване на несъвършенства.
Ето моите впечатления :
  • има много добра покривност и плътност 
  • минус за мен е консистенцията на продукта! Кремообразен е, но леко лепне, трябва бързо да се разнесе, иначе е трудно, засъхва бързо. :Д за това препоръчвам да не се размазва, а да се нанася с леко потупване.Аз го правя с четка, с пръсти също се получава
  • издръжливостта му е през целия ден, само че аз лично винаги съм фиксирала лицето си с пудра отгоре.Мисля че и без пудра ще се задържа достатъчно дълго
  • както се вижда на снимката покрива добре кожата (стига да успеете да се справите с нанасянето му :Д ).При мен не се е събирал в линиите под окото, аз го ползвам и за прикриване на недостатъци

Количеството му е 7мл, моят цвят е 10 Natural Beige.В магазина се предлагаха два цвята общо, доста светли са като нюанси, моят има само лек намек за Beige.Цената му е около 6лв.
Като цяло е добър коректор, върши си работата..Изсветлява силно местата, които се нуждаят от озаряване, което пък си е голям плюс.Аз вече свикнах да работя с него, за цената си мисля, че си заслужава, ползвала съм и по-скъпи коректори с далеч по-малка покривност от този...Надявам се да съм била от полза, ако сте си го набелязали за бъдеща покупка, общо мога да кажа, че си струва да се пробва. :))
***
Много усмивки и хубав ден! :)))))

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...