Personal Info/ За мен и блога

by - декември 16, 2013

Здравейте!Добре дошли в моя блог!


За връзка и бизнес запитвания използвайте формуляра за контакт отстрани или 



e-mail: dreamgirl_89@abv.bg

                                                                                 
~ ~ ~

Добре дошли в моя козметичен дневник!
Започнах този блог с идеята да споделя и обменя опит.В началото беше само за приятели, а в последствие реших да разширя аудиторията му.Аз самата обичам да чета бюти блогове и да търся всякаква информация там, ето защо ще се радвам да помогна и на други хора при избора им на продукти!

Харесвам и се интересувам от всичко, свързано с красотата и козметиката.Ако трябва да степенувам по важност, на 1- во място бих поставила грима, който е нещо много лично и важно за мен, в него имам и най-голям опит.

Обожавам да тествам всякакви козметични продукти, с времето мисля, че успях да развия чувствителност, усет и добра преценка за тях. Бих се лишила от много други покупки, но не и от козметиката, наистина ми е ценна.


Надявам се да ви бъда полезна! 



***Мнението ми за продуктите в блога е напълно откровено и e на база личните ми впечатления.Ако нещо ми е изпратено за проба задължително ще бъде споменато в публикацията.

За мен:


Възраст: 27

Тип кожа: комбинирана, с нужда от хидратация.

Коса: Естествен цвят - тъмно кестеняв. Изсветлявам я.Дълга и плътна, трудно се поддава на обработка.

Вдъхновявам се от: силни личности, които зареждат с позитивизъм, духовно и душевно богати, футуристи:
 Albert Einstein,  Louise L. Hay, Larry Winget, Migel Ruis, Bob Marley, любимката ми Beyonce и др.

Други хобита: духовно и личностно развитие, психология. Интересувам се също от астрология, нумерология, йога, пилатес.



Ако искате да научавате първи за новите публикации, можете да харесате страницата на блога във Facebook!
Още продукти и ежедневни истории ще намерите  в Instagram!


Поздрави и усмивки! ^^

You May Also Like

0 коментара

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...